لنز رنگی رینبو 💙 خرید لنز رنگی رینبو 💙 فرالنز

در حال نمایش 6 نتیجه

650.000 تومان1.300.000 تومان
540.000 تومان600.000 تومان
580.000 تومان640.000 تومان
440.000 تومان480.000 تومان
480.000 تومان520.000 تومان
700.000 تومان1.400.000 تومان

لنز رنگی رینبو

blank

لنز رنگی رینبو تولید آن در کشور کره است در سال 2010 لنز های تماسی رینبو که هم لنز رنگی و هم لنز طبی هستند تولید شده است.

در آزمایشگاه های لنز،لنز رنگی رینبو با استفاده از بالا ترین استاندارد برای زیبایی بهتر تولید می شود،در ساختمان های این شرکت از نبوغ طرح های ارگونومیک که توسط خود افراد بنیان گذار این شرکت طراحی شده استفاده می شود.

برای کسانی که زیبایی برایشان خیلی اهمیت دارد،لنز های با کیفیت و در رنگ های مختلف تولید شده است .بیشتر از یک دهه طراحی این لنز ها با اولین نمایندگی لنز رنگی رینبو برای مشتریان خاص تولید شده است.

خرید لنز رنگی رینبو

لنز رنگی رینبو تلاش می کند که در طراحی محصولات خود استاندارد های تولید را حفظ کند.

در بازار طرح های امضا شده آن بسیار موفق بوده و طراحی های این خطوط تولید با انواع مد و زیبایی مطابقت دارد.

با پیشرفت تکنولوژی لنز های سفارشی روز به روز بهتر می شوند و برای مصرف کنندگانی که زیبایی برایشان خیلی اهمیت دارد انتخاب مناسبی می باشد.

همین امر باعث شهرت پیدا کردن لنز های تماسی رینبو در سراسر جهان شده است این لنز ازروی انواع رنگ چشم تولید می شوند.

قیمت لنز رنگی رینبو از تنوع زیادی برخوردار است که علاوه بر زیبایی، عیوب چشم را نیز رفع می کند و می توانید زیبایی و همچنین مشکلات بینایی چشم را درمان کنید.

این لنز ها دارای فناوری هایدروژل بوده که از خشکی چشم جلوگیری می کند و اکسیژن را به راحتی به چشم می رساند.

لنز رینبو مناسب برای مهمانی های هالووین و مناسبت های خاص بهترین انتخاب است.

لنز های رنگی رینبو طرح های زیادی دارد که زیبایی را برای شما به وجود می آورد که همین امر باعث شده که انتخاب آخر شما لنز های رنگی رینبو باشد.

با رنگ های روشن تا ظریفی که لنز های تماسی دارد شما می توانید تصویری جذاب را از خود به جا بگذارید.

لنز رنگی رینبو برای مناسبت های خاص که به یک جفت لنز سالانه نیاز دارید بسیار مناسب هست و بهترین گزینه برای شماست که ظاهری جذاب را برایتان ایجاد می کند.

 ویژگی خاص لنز رنگی رینبو

حفظ محتوای آب: ماده هایدروژل که در ساخت این لنز به کار رفته از خشکی چشم جلوگیری می کند.

ضد اشعه و UVA: فناوری UV که در ساخت لنز های تماسی رینبو به کار رفته در طول روز از چشمتان در مقابل اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند.

احساس راحتی بیشتر: وجود طراحی لنز های نازک که باعث نفوذ اکسیژن زیاد و نرم شدن لنز های رنگی می شود باعث راحتی چشم در زمان طولانی در استفاده از لنز می شود.

مجوز: این لنز توسط FDA تایید گردیده که دارای ایمنی بالایی است.

فرآیند تولید: این لنز ها از ایمنی و راحتی برخوردار است و برای مدت زمان طولانی رنگ روشن را حفظ می کند.

درمان مشکلات چشمی: این لنز ها می تواند از افزایش پیدا کردن مشکلات دوربینی و نزدیک بینی و آستیگماتیسم جلوگیری کنند.

لنز های تماسی رنگی رینبو از لنز های سالانه هستند که اگر با اصول صحیح بهداشتی از آن استفاده کنید می توانید به مدت یکسال آن را استفاده کنید.

محتوای آب این لنز ها 38 تا 45 درصد است که برای چشم های حساس بسیار کاربرد داردو ماده تشکیل دهنده این لنز Roiymacon است که رطوبت لنز را تامین می کند و قطر آن 14.0 تا 14.5 دیامتر و منحنی 8.6 می باشد.

تناژ لنز رنگی رینبو

لنز رنگی رینبو 2 سری رنگ و کالکشن را دارا بوده که دارای طرح های مختلف دور دار و بدون دور است.

در مقاله زیر سری دوم لنز رنگی رینبو را برایتان به ارائه گذاشته ایم که رنگ های تیره و روشن را در برمی گیرد.

لنز رنگی طوسی یخی کریستال: رنگ این لنز خاکستری روشن است به خاطر نداشتن حلقه دور مشکی با عنبیه یک رنگ می شود و ظاهری جذاب به شما می دهد.

لنز رنگی طوسی یخی mrmr: لنز mrmrرنگ خاکستری با رگه های مشکی و دور خط دارا است که به چشمان شما حالت فوق العاده ای می دهد و ظاهرتان را زیبا و شگفت انگیز می کند.

لنز رنگی سبز با هاله عسلی: ترکیب این لنز رنگ سبز با هاله عسلی دارد که به خاطر دور خط دار بودن آن جذابیت را به چشمان شما می بخشد.

معرفی سایر رنگ ها

لنز رنگی قهوه ای روشن سندی برون: لنز سندی برون که دارای دور خط محور بوده و با ترکیب شدن با عنبیه می تواند ظاهر طبیعی برای چشم مصرف کننده ایجاد کند و زیبایی حیرت انگیزی به شما می بخشد و چشم تان را درشت تر نشان می دهد.

لنز رنگی طوسی: این لنز دارای رنگ طوسی با رگه های مشکی است که با بودن دور خط مشکی می تواند به فرم چشم حالت داده و چشم را بزرگتر نشان دهد.

لنز رنگی طوسی سبز: لنز وگا گری با ترکیب رنگ طوسی و سبز که رگه های مشکی دارد و با نداشتن خط دور لنز به چشم جلوه و ظاهری زیبا می بخشد.

لنز رنگی آبی اقیانوسی: لنز رنگی وگا بلو از رنگ آبی و سبز روشن ترکیب شده و دارای رگه مشکی می باشد به خاطر نداشتن دور خط لنز باعث شده ظاهری جسورانه برای شما به وجود آورد.

لنز رنگی قهوه ای: وگا برون از ترکیب رنگ قهوه ای با رگه مشکی ایجاد شده و به خاطر نداشتن حلقه دور خط با عنبیه همرنگ می شود و ظاهر متفاوت برایتان ایجادمی کند.

لنز رنگی طوسی با ته مایه آبی: لنز رنگی وایت گری از رنگ خاکستری با ته مایه آبی ترکیب گشته و به خاطر دور دار بودن لنز چشم را بزرگتر و زیبایی حیرت انگیزی به چشم تان می دهد.

لنز رنگی طوسی: این لنز دارای رنگ طوسی تیره بوده و دارای دور است که چشم را جذاب و زیبا نشان می دهد.

لنز رنگی عسلی خاکی: لنز رنگی سول هیزل از رنگ عسلی با ته مایه خاکی و دور دار بودن لنز باعث شده زیبایی چشمگیری برای ظاهرتان به وجود آورد.

لنز رنگی عسلی سبز: این لنز دارای رنگ قهوه ای روشن و سبز ترکیب و به رنگ زیتونی تبدیل گشته و به خاطر دور دار بودن چشم را بزرگ تر و زیبا نشان می دهد.

لنز رنگی آبی: این لنز با رنگ آبی نسبتا تیره و رگه های مشکی ترکیب و به دلیل دور دار بودن ،چشم دارای جلوه ای حیرت انگیز می شود.

لنز رنگی آبی روشن: این لنز رنگی رینبو از رنگ آبی روشن و رگه مشکی ترکیب شده و حلقه دور لنز ندارد به همین دلیل با عنبیه همرنگ می شود و ظاهری جذاب به وجود می آورد.

لنز رنگی خاکستری سبز: لنز رنگی سول ایوری تن 3 از رنگ خاکستری با ته مایه عسلی ترکیب و به دلیل حلقه دوردار، چشم را بزرگ تر و زیبا می کند.

لنز رنگی خاکستری: لنز رنگی سول ایوری تن 1 از رنگ خاکستری با ته مایه سبز و به خاطر نداشتن حلقه دور خط چشم طبیعی نشان داده شده و ظاهر متفاوتی برای چشم ایجاد می کند.

در مقاله بالا برای شما عزیزان رنگ های سری دوم و جدید لنز رنگی رینبو را ارائه دادیم.

لنز رنگی رینبو دارای رنگ های سری اول هم هستند که رنگ های آبی،سبز،قهوه ای و طوسی شامل این ها می شود و طرح های دور دار و بودن دور هم در سری اول وجود دارد که بنابر سلیقه شما و علاقه ای که لنز دارید ساخته شده و موجود می باشد.

blank