لنز رنگی سولکو 💙 خرید لنز رنگی سولکو 💙 فرالنز

در حال نمایش 2 نتیجه

لنز رنگی سولکو

blank

امروزه افراد زیاد به زیبایی اهمیت می دهند و زیبایی برایشان بسیار اهمیت دارد.البته بیشتر زنان به این موضوع اهمیت می دهند که لنز رنگی سولکو آن را انجام میدهد.

خرید لنز رنگی سولکو

چشم یکی از اعضای مهم در بدن است و عضو حساس به شمار می آید.یکی از مهم ترین وسایل که برای زیبایی چشم به کار می رود لنز رنگی چشم می باشد،ولی آیا توجه دارید که چه لنزی را برای چشم استفاده کنید؟

ویژگی لنز سولکو

امروزه از برند های مختلف در بازار استفاده می کنند.ولی باید شما در خرید لنز چشم خود دقت کنید که برندی که می خرید از اعتبار برند آن اطمینان داشته باشید و بعد آن را خریداری کنید.

پس همیشه در انتخاب لنز دقت داشته باشید،لنز ها را حتما از جاهای مطمئن خریداری کنید.

نکاتی در مورد لنز سولکو

از ویژگی های لنز خوب اکسیژن رسانی آن به قرینه می باشد.از ویژگی های دیگر لنز جلوگیری از ورود اشعه مضر UV می باشد.

ویژگی دیگر آن نیز رطوبت مناسب لنز می باشد و اگر این لنز رطوبت کافی به چشم شما نرساند بعد از مدتی خشکی چشم و قرمزی به سراغ چشم شما می آید و در مدت زمان طولانی آسیب جدی به چشم وارد می شود به همین دلیل در انتخاب لنز مناسب حتما دقت کنید.

لنز سولکو یکی از لنز های مشهور لنز رنگی به شمار می آید که توانسته افراد زیادی را به سوی خود جلب کند و زیبایی در این افراد را دوچندان می کند.

لنز رنگی سولکو چیست؟

لنز رنگی و طبی رنگی سولکو از محصولات کمپانی سولکو می باشد و کشور تولید کننده این محصولات ایتالیایی می باشد.

کیفیت و ساخت بسته بندی این برند ها در رده لنز های لوکس قرار دارد و از با کیفیت ترین لنز ها در بازار ایران می باشد.

نوع سالانه این لنز ها دارای 38 درصد رطوبت و نوع فصلی آن 45 درصد رطوبت دارد.هر دو نوع لنز رنگی سالانه سولکو و لنز رنگی فصلی سولکو این نوع برند از اکسیژن رسانی خوبی برخوردار می باشد.

این برند دارای مجوز بهداشت نیز می باشد.

خصوصیات لنز سولکو

لنز رنگی و طبی رنگی سولکو دارای بافت پری استو بوده که باعث می شود تغییر رنگ این لنز زیاد باشد.این لنز برروی چشمان تیره نیز به راحتی تغییر رنگ می دهد در 6 رنگ اصلی زیبا ارائه شده است.

نکاتی در مورد این محصول

قبل ازاستفاده از لنز رنگی باید دست ها را کاملا بشویید.هیچ وقت لنز ها را با مواد شوینده نشویید،حتما از محلول لنز مخصوص برای شست و شوی استفاده کنید.

این برند لنز را به راحتی خریداری کنید . این لنز در ایران در مراکز معتبر به فروش می رسد.هیچ وقت لنز خود را به دیگران ندهید،لنز سولکو زیبایی چشمان را چند برابر می کند.

اعتقاد ما بر این است که با نظرات و انتقادات و پیشنهادات شما می توانیم مطالب بهتری را به سایر دوستان و مخاطبین ارائه بدهیم.

اگردر مورد مطالب بالا نظر و یا پیشنهاداتی داشته در قسمت پیشنهادات ما قرار داده و اگر مطالبی در مورد لنز سولکو داشتید به ما کمک کنید تا مخاطبین دیگر را از آن آگاه کنیم.

blank