لنز رنگی آیس کالر 💙 خرید لنز رنگی آیس کالر 💙 فرالنز

در حال نمایش 2 نتیجه

1.000.000 تومان1.100.000 تومان
1.100.000 تومان1.200.000 تومان

لنز رنگی آیس کالر

blank

اگر بخواهید چهره شما با تغییر همراه باشد لنز رنگی آیس کالر بهترین گزینه است. این لنز رنگ یخی را با رنگهای دیگر ترکیب نموده که باعث ظاهری چشمگیر در چهره شما می شود.

خرید لنز رنگی آیس کالر

این لنز 12 رنگ یخی دارد،برای تقویت چشم های تیره و روشن طوسی و آبی و عسلی، سبز گزینه خوبی می باشد.

افرادی که می خواهند رنگهای جدید را تجربه کنند این لنز رنگی بهترین انتخاب است اگر برای مصارف آرایشی لنز ها را استفاده می کنید این محصول بهترین کیفیت را دارد و بدون نمره آن را خریداری کنید ولی باید قبل آن متخصص چشم بررسی کند که برای چشم شما این نوع لنز ها مناسب یا نه ؟

باید این لنز های تماسی فصلی را هر شب از چشم خارج کنید و در محلول لنز به عنوان مثال محلول لنز یونیورسال پلاس گذاشته تا تمیز شود.

خصوصیات لنز رنگی آیس کالر

  • از بالا ترین کیفیت برخوردار می باشد.
  • راحتی آن در طول روز را می توان احساس کرد.
  • 38 درصد آب تشکیل شده که در موقع استفاده رطوبت کافی را دارد و از خشکی چشم جلوگیری می کند.
  • کیفیت بالای لنز های رنگی فصلی و سالانه باعث دید واضح در طول روز و راحتی آن را احساس می کنید.

لنز رنگی سالانه آیس کالر

شرکتی ایتالیایی به نام لنز آیس کالر موفق به ساخت لنز رنگی سالانه آیس شده است که با داشتن 16 رنگ گوناگون به راحتی فرد می تواند رنگ دلخواه خود را انتخاب نماید و رنگ پوست با رنگ مو،رنگ چشم لنز رنگی را تحت تاثیر قرار می دهد.

اگر به دنبال این هستید که تغییر رنگ اندکی با استفاده کردن لنز رنگی داشته باشید پیشنهاد سایت فرالنز به شما مشتری عزیز استفاده کردن از لنز تماسی رنگ یخی می باشد.

این نوع لنز با داشتن طراحی خاص و نازک و لبه کاملا برجسته و کیفیت ساخت آن منجر به این شده که فرد از آن استفاده می کند احساس راحتی را تجربه کند.

با خیال راحت افرادی که این لنزهای رنگی را تهیه می نمایند میتوانند استفاده کنند و زیبایی خود اضافه کنند چون FDA آمریکا این لنز ها را تایید نموده است.

فناوری Hemrgel که در لنز های تماسی رنگی بکار گرفته شده سبب می گردد که چشم دچار خشکی نشود و می تواند در هوای خشک و گرم نیز حفظ نماید.

آنچه منجر به این شده که رطوبت خود را حفظ نمایند، لنزها در برابر رسوبات و چربی ها از چشم محافظت می کند Hemat مواد سازنده پلیری غیر یونی به کار رفته شده در این لنز ها می باشد.

با دارا بودن فناوری پیشرفته هایدروژل اکسیژن رسانی این لنزها خیلی زیاد می باشد.لنز های زیبایی رنگی آیس می توانید در فروشگاه فرالنز تهیه کنید.

لنز رنگی فصلی آیس کالر

لنز رنگی فصلی آیس محصولی جدیدی از کشور ایتالیا می باشد.

  •  لنز طوسی یخی بدون دور به نام آیس پرلا 1
  • لنز طوسی یخی دور مشکی به نام آیس پرلا 2
  • لنز طوسی یخی روشن با دور نقطه ای مشکی به نام آیس وایت
  • لنز خاکستری متوسط دور مشکی به نام آیس پلاتینیوم
  • و بسیاری از رنگهای دیگر که در قسمت گالری می توانید مشاهده کنید …
blank