لنز رنگی ارزان 💙 خرید لنز رنگی ارزان 💙 فرالنز

در حال نمایش 12 نتیجه

1.500.000 تومان1.600.000 تومان
1.500.000 تومان1.600.000 تومان
750.000 تومان850.000 تومان
1.000.000 تومان1.100.000 تومان
650.000 تومان700.000 تومان
550.000 تومان650.000 تومان
540.000 تومان600.000 تومان
750.000 تومان800.000 تومان
900.000 تومان950.000 تومان
440.000 تومان480.000 تومان

لنز رنگی ارزان 

برای خرید لنز های رنگی ارزان باید حتما از فروشگاه های مجاز آن را خریداری کنید و یا اینکه از داروخانه و جاهای قابل اعتماد و معتبر.

زیرا این لنز ها فقط باید با محلول لنز شستشوی مخصوص ضد عفونی شوند ،با آب خالی و یا استفاده از لنز های پاره ممکن است باعث عفونت و پارگی قرینه شود.

خرید لنز های رنگی ارزان هوا را به خوبی انتقال نمی دهند به همین خاطر باعث آسیب جدی به چشم می شود.

لنز های رنگی ارزان را اگر یکبار مصرف نیز بخرید باعث آسیب به چشم می شود و یا اگر آگاهی کافی در مورد استفاده از لنز ها را نداشته باشید باعث آسیب به چشم و حتی اگر علائمی مانند سوزش،درد و سرخی در چشم باشد باید هر چه زودتر به پزشک مراجعه کرد زیرا این علائم عفونت قرینه چشم می باشد.

خرید انواع لنز رنگی ارزان

بیشتر افرادی که دچار عفونت چشم شده اند بیمارانی هستند که از لنز های رنگی ارزان و یا استفاده غلط از لنز را داشته اند.

این افراد به خاطر ارزان بودن این لنز ها را خریداری می کنند در حالی که افرادی نیز هستند که سال ها از لنز استفاده کرده اند و مشکلی برایشان پیش نیامده است .

بیشتر افرادی که دچار بیماری می شوند یا با لنز خوابیده اند یا هنگام شنا،حمام و با دست آلوده لنز ها را استفاده کرده اند و یا اینکه از مراکز غیر معتبر لنز را خریداری کرده اند و آموزش در مورد استفاده از لنز ها را فرانگرفته اند و یا محلول نامناسب استفاده کرده اند.

نکات هنگام استفاده از لنز

لنز هایی که افراد برای اولین بار استفاده می کنند اگر با رعایت بهداشت کامل باشد فرد دچار بیماری و مشکل نمی شود.اگر از مراکز معتبر خریداری نشود باعث مشکل می شود.

خرید لنز های رنگی ارزان یا تاریخ مصرف آن پاک شده و یا دستکاری شده است لنز ها را باید مطابق با تاریخ مصرف آنها استفاده کرد و در پایان تاریخ استفاده آن باید آن را دور انداخت.

چرا لنز ارزان قیمت نباید بخریم؟

زیرا این لنز ها از جاهای غیر معتبر تولید می شود کشور های خارجی یا هزینه کم این لنز ها را تولید می کنند که مورد تائید FDA آمریکا نمی باشد.

چون این لنز ها اکسیژن کافی به چشم را نمی رسانند و به خاطر زبر بودن این نوع لنز خراش هایی در چشم به وجود می آید و عفونت چشم را ایجاد می کند.

استفاده از لنز هیچگونه خطری ندارد اگر لنز را از جای معتبر و مورد تائید FDA تهیه کنید و فروشنده نیز از روی نسخه لنز را به شما بدهد مشکلی پیش نمی آید.

اگر بعد از استفاده دچار قرمزی در چشم شدید فوری به پزشک مراجعه کنید با اینکه استفاده از لنز طبی فقط توسط متخصص چشم باید تایید شود بسیاری از افراد نیز اقدام به تجویز خود سرانه می کند که این کار خطرات زیادی به دنبال دارد.

مضرات خرید لنز رنگی ارزان

لنز های ارزان فقط در یک سایز تولید می شوند در حالی که قرینه افراد به یک اندازه نمی باشد،مانند کفشی که باید اندازه پای شما باشد لنز ها نیز باید اندازه کره چشم شما باشد.

همیشه لنز ها را از برند های معروف خریداری کنید و برند هایی که نیاز به نسخه پزشک ندارند را خریداری نکنید.

نکاتی در هنگام خرید لنز رنگی ارزان

اگر لنز ها از جای معتبر خریداری می کنید باید به نکاتی توجه کنید،از لنز ها به خوبی مراقبت کنید و با توجه به برو شور لنز ها باید در مدت معین لنز ها را دور انداخته و لنز جدید را را جایگزین کنید و با دستهای تمیز لنز را استریل کرده و استفاده کنید.

اگر این کار ها را به خوبی و با دقت انجام دهید لنز های رنگی نیز برایتان بی خطر می باشد.

خطراتی که لنز های ارزان دارد این است که زمان مصرف آنها برای برو شور نوشته نشده و اگر لنز ها را در هنگام خواب از چشم خارج نکنید باعث زخم قرینه شده و یا باعث کوری چشم می شود.

معایب خرید لنز رنگی ارزان

از معایب این لنز ها این است که تاریخ آن گذشته باشد و یا محلول آن غیر بهداشتی باشد،محلول های لنز در انواع مختلف تولید می شود که مواد نگهدارنده آن فاسد شدنی می باشد.

به همین خاطر هرگز از محلول های تاریخ گذشته استفاده نکنید که باعث آسیب جدی به چشم شما می شود و هرگز محلول ها را در ظرف دیگر نریزید و یا درب آن را باز نگذارید که باعث می شود میکروب ها به داخل آن نفوذ کنند و محلول ها را آلوده کنند.

موقع خرید لنز های رنگی ارزان به شما استفاده از نکات در مورد لنز را نمی دهند مثلا اگر چشم شما خشک شد به خاطر این است که لنز ها مانع ورود اکسیژن به چشم می شود و همیشه افرادی هم که لنز های تماسی را استفاده می کنند نیز باید قطره لنز را با خود داشته باشند تا در صورت خشکی چشم از آن استفاده کنند.

اول لنز بگذاریم یا آرایش کنیم؟

لوازم آرایشی خود را هرگز به افراد دیگر ندهید و از لوازم دیگری نیز استفاده نکنید هرگز از مواد آرایشی که روغنی و کرمی هستند مانند کرم ها و مرطوب کننده ها در دور چشم استفاده نکنید که چشم های دارای لنز را بسیار تحریک می کند.

نکته مهم اگر از لنز نرم استفاده می کنید قبل از آرایش لنز را بگذارید ولی اگر از لنز های منعطف با قابلیت عبور گاز استفاده می کنید اول آرایش کرده و بعد لنز را بگذارید.

ولی هنگام خروج از چشم اول لنز ها را در بیاورید این نکته برای استفاده از هردو لنز می باشد.

نکات مهم هنگام خرید لنز رنگی

افراد برای خرید لنز های رنگی ارزان به سالن های آرایشی و لوازم آرایش فروشی مراجعه می کنند که باعث مشکلات چشمی در فرد می شود.

استفاده نادرست از لنز های تماسی باعث عفونت چشم و کور شدن و یا سوراخ شدن قرینه می شود که باعث مختل شدن دید در افراد می شود.

هیچ وقت لنز های تماسی افراد دیگر را استفاده نکنید که موجب خطرات زیادی برای چشمتان می شود.

لنز رنگی ارزان

از زمان های خیلی دور انسان ها دوست داشتند که رنگ چشم آنها تغییر کند،که در این زمان بشر به آرزوی دیرینه خود رسیدند.

افراد رنگ موی خود را تغییر می دهند و یا رنگ پوست خود را. با پیشرفت تکنولوژی رنگ چشم نیز تغییر پیدا کرد که امروزه با کمک تکنولوژی بشر به آرزوی خود رسید.

افراد با خرید لنز و تغییر در رنگ چشم خود زیبایی را در چهره خود دو چندان کردند.

لنز های رنگی برای همه افراد و یا حتی افرادی که دچار عیوب انکساری دوربینی و نزدیک بینی هستند مفید می باشد که علاوه بر تغییر رنگ چشم عیوب چشم خود را نیز برطرف می کنند.

خرید لنز رنگی ارزان

امروزه استفاده از لنز های طبی،رنگی و یا طبی رنگی زیاد شده است که بیشتر افراد بطور دائم از لنز ها استفاده می کنند.

قیمت لنز ها بنابر نوع لنزی که خریداری می کنند متفاوت می باشد،عواملی که برای خرید لنز رنگی باید بر آن توجه کرد به شرح زیر می باشد.

توجه به برند لنز

توجه داشته باشید که خرید لنز های رنگی از سایت های اینترنتی و یا فروشگاه ها قیمت آنها با هم متفاوت است به خاطر برند های مختلف آن می باشد.

پس بنابر این هنگام خرید لنز رنگی باید به برندی که خریداری می کنید توجه داشته باشید که برند های مطرح به خاطر کیفیت بالای آن ها و مواد درجه یک آن از برند های دیگر برتر می باشد.

این لنز ها برای تولید آن از مواد درجه یک استفاده می شود که باعث حساسیت در چشم نشود.

توجه و دقت رنگ لنز

یکی از نکات دیگر خرید لنز رنگی،رنگ لنز می باشد که در رنگ های مختلف تولید می شود.

ولی به این نکته باید توجه کرد در برخی رنگ ها از برند های تولید کننده لنز که رنگ لنز تغییر می کند.

رنگ چشم فرد وقتی با لنز رنگی ترکیب شود لنز رنگی به رنگی که شما انتخاب کرده اید غیر از آن می شود به همین دلیل هنگام انتخاب لنز دقت کافی را داشته باشید.

نمایندگی فروش عرضه کننده لنز

لنز ها با نقاط حساس بدن سرو کار دارند به همین خاطر باید در انتخاب لنز دقت زیادی کرد که از خرید لنز های رنگی ارزان قیمت خودداری کنیم و لنز های رنگی را حتما از مراکز معتبر و یا وب سایت معتبر خریداری کنید.

که وب سایت های زیادی وجود دارد مانند ترب که نباید از این مراکز لنز ها خریداری کرد بلکه باید از وب سایت هایی که خرید لنز انجام می دهند و مرکز تخصص خرید لنز هستند خریداری کرد.

در این زمینه وب سایت فرالنز یکی از بهترین سایت های خرید لنز می باشد.

توجه به قیمت لنز

یکی از بهترین قسمت های خرید لنز قیمت آن می باشد،ولی نباید به خاطر قیمت لنز ها که دارند از دست بدهید.

اگر خرید لنز رنگی با قیمت مناسب را می خواهید سعی کنید لنز های رنگی با کیفیت را خریداری کنید که خرید لنز های بی کیفیت باعث به خطر افتادن چشم ها می شود.

خرید لنز رنگی ارزان

برای خرید لنز رنگی باید توجه داشت که مناسب بودن لنز رنگی بسیار اهمیت دارد که قبل از استفاده از خرید لنز باید به متخصص مراجعه کرد و مشورت گرفت تا از آسیب های جدی به چشم پیشگیری شود و بعد از مشورت بهترین لنز رنگی را با قیمت مناسب خریداری کنید و همچنین در مورد بهداشت لنز نیز باید توجه داشت که نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کنید که سلامت چشم ها بسیار اهمیت دارد.

اهمیت خرید لنز رنگی ارزان

در مورد خرید لنز رنگی ارزان باید دقت داشت که از کیفیت بالا برخوردار باشد و همچنین مجوز وزارت بهداشت را نیز باید داشته باشد.

از خرید لنز های رنگی ارزان قیمت از مراکز غیر معتبر که به صورت قاچاق وارد می شوند بپرهیزید.

به همین دلیل باید خرید لنز رنگی ارزان را از مراکز معتبر و همچنین برند با کیفیت انتخاب کنیم که یکی از بهترین مراکز عرضه لنز های ارزان قیمت فرالنز می باشد.

که این سایت افتخار این را دارد که در سال های گذشته توانسته است با کیفیت ترین لنز های رنگی را به علاقمندان ارائه دهد.

خرید لنز رنگی چشم

علاوه بر موارد بالا برای خرید لنز رنگی چشم باید موارد زیر توجه کرد:

  • تغییر رنگ چشم و افزایش زیبایی
    از مهم ترین دلایل لنز رنگی چشم این است که علاوه بر تغییر رنگ چشم زیبایی را نیز چند برابر می کند.
  • برخوردار از یک چهره بسیار خاص و منحصر به فرد
    تغییر رنگ چشم باعث به وجود آمدن یک چهره زیبا می شود که با گذاشتن لنز این زیبایی دوچندان می شود.
  • امکان تغییر رنگ چشم در مراحل زمانی مختلف
    از دلایل دیگر تغییر رنگ چشم این است که بسیاری از افراد می توانند در انواع مجالس لنز های با تنوع رنگی مختلف استفاده می کنند.
    کانال خرید لنز رنگی ارزان
    امروزه بسیاری از مراکز و وب سایت ها و حتی کانال های تلگرام انواع لنز رنگی را به فروش می رسانند و افراد می توانند لنز ها را با روش اینترنتی نیز به راحتی انجام دهند که از معتبر ترین این سایت ها که برای فروش لنز می باشد
    سایت فرالنز و مشاوره تلگرامی فرالنز می باشد که با اطمینان می توانید از آن خرید کنید برای مشاهده انواع لنز های رنگی و همچنین سفارش آنلاین می توانید در اینستاگرام خرید لنز رنگی آنها عضو شوید.
    که بهترین لنز ها با قیمت ارزان در اختیار شما می باشد که بعد ازانتخاب می توانید سفارش داده و در اسرع وقت لنز به دستت شما می رسد.
blank