لنز رنگی اپرا 💙 خرید لنز رنگی اپرا 💙 فرالنز

در حال نمایش 2 نتیجه

500.000 تومان600.000 تومان

لنز رنگی اپرا

لنز رنگی اپرا از محصولاتی که فروش بیشتری در زمینه زیبایی و بهداشتی دارد لنز های تماسی اپرا است.محصول کشورکره بوده و از قیمت های مناسب و با کیفیتی برخوردار است.

خرید لنز اپرا

در دنیا فروش برند لنز اپرا خریداران زیادی پیدا کرده و در ایران این لنز هنوز به طور کامل شناخته نشده است که دلیل آن پیدا نکردن شهرت در بازار ایران است.

برای خرید لنز اپرا حتما از مراکز معتبر آن را تهیه کنید .با نظرات و پیشنهادات شما عزیزان می توانیم مطالب جدیدی را برای علاقمندان ارائه دهیم.

اگر در مورد مطالب بالا نظری دارید حتما در قسمت پیشنهادات نظر خود را قرار داده و اگر مطالب خاصی در مورد موضوع مقاله دارید می توانید به ما پیشنهاد بدهید تا ما به مخاطبین و علاقمندان به لنز آن را ارائه بدهیم.

لنز رنگی طبی سالانه اپرا

اکسیژن رسانی در لنز های اپرا بالا بوده و دارای 3 طیف رنگی می باشد،افرادی که چشم تیره و روشن دارند لنز های اپرا بهترین گزینه است.

لنز اپرا در پک مخصوص قرار گرفته و دارای انبر بوده که بسیار نرم است که برای داشتن لنز که بدون استفاده از دست انجام شود و بهداشتی از لنز استفاده کنید و یک قاشقک برای برداشتن لنز از ظرف جالنزی وجود دارد و محفظه ای برای نگهداری مایع لنز که لنز را در آن نگهداری کنید.

لنز های سالانه اپرا را به مدت زمان یک سال می توانید از آن استفاده کنید.

ولی مانند باقی لنز ها باید شب موقع خواب لنز را از چشم خارج کنید و در جالنزی مخصوص خود لنز نگهداری کنید.

مزایای لنز طبی رنگی سالانه اپرا

لنز های سالانه همانند لنز های فصلی باید در نگهداری آن بسیار مواظبت کنید تا حساسیت و آسیب به چشم شما را ایجاد نکند.

مزیت دیگر لنز اپرا کیفیت و شفافیت لنز است که در رنگ چشم تغییر ایجاد می کند و همچنین اکسیژن رسانی بالای لنز از مزیت های دیگر آن است.

لنز های سالانه طبی رنگی در برابر پاره شدن مقاوم بوده و افرادی که از عینک به صورت مداوم استفاده می کنند بهترین گزینه و انتخاب است.

استفاده از لنز طبی رنگی اپرا

این لنز ها در بسته بندی های خیلی شکیل به همراه محتویات داخل آن در بازار به فروش می رسد مدت استفاده از این لنز ها یک سال بوده که فقط از موقعی که لنز را ازبسته خارج می کنید بعد یکسال استفاده از آن باید لنز را تعویض کنید ولی نکته مهم این است که همانند لنز های دیگر اگر به سلامتی چشم خود اهمیت می دهید لنز ها را بیش تر از 6 ماه استفاده نکنید و فقط به صورت روزانه استفاده کرده و شب آن را خارج کنید.

به خاطر راحتی لنز های سالانه اپرا شاید فراموش کنید که لنز در چشم شما هست به همین دلیل لنز ها را در موقع خواب و یا شنا کردن و آن را بیرون بیاورید.

رنگ سبز رنگی و طبی اپرا

یکی از لنز های دوست داشتنی و معروف در بین افراد مصرف کننده لنز اپرا رنگ سبز آن می باشد،مشخصات و ویژگی این لنز را در توضیحات زیر به شما ارائه می دهیم:

قطر:14.2 میلی متر
محتوای آب:55 درصد
انحنای لنز:8.6 میلی متر
مدت استفاده:سالانه(که از باز شدن لنز زمان استفاده از آن شروع می شود.)
در هر بسته دو عدد لنز وجود دارد.

لنز اپرا در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار ارائه می شود که بهترین رنگ لنز آن که در بین افراد طرفدار زیادی دارد رنگ سبز آن می باشد.

قیمت های لنز رنگی متفاوت بوده و به نوع برند و مدت زمان و همچنین مارک لنز بستگی دارد.

اگرچشم هایتان برایتان اهمیت دارد و می خواهید چهره متفاوت داشته باشید باید یک لنز خوب و با دوام تهیه کرده و باید از بهترین برند و مارک تهیه کنید و قیمت های ارزان در بازار خریداری نکنید.

از برند های معتبر لنز های تماسی لنز طبی و رنگی اپرا بوده که مانند باقی محصولات خود از کیفیت بالا و همچنین عالی برخوردار است.

blank