لنز سیلیکون هایدروژل 💙 خرید لنز سیلیکون هایدروژل 💙 فرالنز

در حال نمایش 11 نتیجه

900.000 تومان1.000.000 تومان
1.100.000 تومان2.500.000 تومان
750.000 تومان2.250.000 تومان
800.000 تومان2.200.000 تومان
580.000 تومان1.300.000 تومان
450.000 تومان1.200.000 تومان
580.000 تومان1.750.000 تومان

لنز سیلیکون هایدروژل

blank

این نوع لنز سیلیکون هایدروژل پیشرفته می باشد که نسبت به لنز های هیدروژلی معمولی اکسیژن از آن بیشتر عبور کرده و تا 5 برابر بیشتر از لنز های هیدروژل معمولی اکسیژن را به قرینه می رساند.

ولی هر دو از نوع پلاستیک ساخته شده اند که اگر آب به آنها برسد نرم شده و حالت ژله ای می شوند.

اگر این لنز خشک شود حالت خود را از دست می دهد و سخت و شکننده می شود ولی این لنز طبی را می توانید چند دقیقه در محلول لنز قرار داده که دوباره نرم شود.

از برند های مشهور تولید کننده این لنز می توان به لنز آلکان،لنز جانسون،لنز طبی ایراپتیکس و لنز بایوفینیتی اشاره کرد.

خرید لنز سیلیکون هایدروژل

سیلیکون از مواد پلاستیکی مانند و انعطاف پذیر است که دارای سلیکا،کربن و اکسیژن و دیگر مواد شیمیایی می باشد.

به خاطر اینکه نفوذ پذیری آن در برابر اکسیژن بالا می باشد و علاوه بر لنز های چشمی در ابزار و تجهیزات پزشکی نیز کاربرد دارد.

خصوصیات لنز سیلیکون هایدروژل

بیشتر لنز های تماسی میزان اکسیژن رسانی آن به چشم را تا حدی کم می کند و اگر اکسیژن قرینه کم برسد باعث مشکلات چشمی،قرمزی و تاری دید می شود.

لنز های تماسی هیدروژلی از کمبود اکسیژن در چشم جلوگیری می کنند و میزان نفوذ پذیری اکسیژن در تمام مدل های روزانه،فصلی و سالانه بسیار مفید می باشد.

لنز تماسی سیلیکون هایدروژل

میزان نفوذ پذیری بالای لنز های تماسی سیلیکون باعث شده که در طراحی های گوناگون لنز قابل استفاده باشد که شامل توریک برای آستیگماتیسم و لنز دو کانونی،لنز مخصوص برای چشم های بد سایز و لنز های شخصی سازی شده است.

براساس تحقیقات منتشر شده در نشریه چشم پزشکی بریتانیا افرادی که از لنز های سیلیکون هایدروژلی استفاده کرده اند بیشتر می باشد.

افرادی که شب ها لنز را در چشم خود نگه می دارند بیشتر به خطر التهاب قرینه دچار شده اند.محققان توصیه آنها به این افراد این است که حداقل از لنز های سیلیکون هایدروژل استفاده کنند تا مشکلات کمتری چشم آنها را دچار کند.

تاثیرات لنز سیلیکون 

بعضی از مصرف کنندگان لنز سیلیکونی از حساسیت به لنز های تماسی شکایت می کنند که باعث قرمزی و خارش چشم ها شده است.

این نشانه ها به دلیل حساسیت به محلول های نگهداری و یا شست و شوی لنز ایجاد می شود که این در صورتی است که فرد محلول مصرفی خود را عوض کرده و محلول جدید با چشمش ناسازگار می باشد.

بهترین راه برای مقابله با اینکه مشکل این است که مایع لنز هایی که در آن مرطوب کننده مخصوص وجود دارد را انتخاب کرده تا در طول روز از لنز های تماسی استفاده می کنند رطوبت خود را نگه می دارد.

کسانی هم که خشکی چشم خفیفی دارند پس از گذاشتن این لنز راحتی را خواهند داشت درحالی که این مشکل در لنز هیدروژل معمولی وجود دارد.

افرادی که لنز تماسی هایدروژل استفاده می کنند به دلیل اکسیژن رسانی کمی که به قرینه چشم می رسد حساسیت بیشتری را احساس خواهند کرد.

ولی افرادی که لنز تماسی سیلیکون هایدروژلی استفاده می کنند به خاطر اکسیژن رسانی زیاد آن چشم احساس ناراحتی را نمی کند.

پس میزان حساسیت به لنز های سیلیکون هایدروژل بسیار کم بوده و موارد کمی به آلرژی در این نوع لنز گزارش شده است.

blank