نمایندگی لنز رنگی 💙 خرید نمایندگی لنز رنگی 💙 فرالنز

در حال نمایش 32 نتیجه

1.200.000 تومان1.300.000 تومان
1.200.000 تومان1.300.000 تومان
720.000 تومان850.000 تومان
2.200.000 تومان
فروش ویژه
450.000 تومان500.000 تومان
900.000 تومان1.000.000 تومان
540.000 تومان600.000 تومان
580.000 تومان640.000 تومان
1.500.000 تومان1.800.000 تومان
1.300.000 تومان1.400.000 تومان
1.300.000 تومان1.400.000 تومان
950.000 تومان1.000.000 تومان
1.100.000 تومان2.500.000 تومان
750.000 تومان850.000 تومان
480.000 تومان520.000 تومان
700.000 تومان750.000 تومان
850.000 تومان900.000 تومان
NEW
460.000 تومان770.000 تومان
850.000 تومان1.200.000 تومان
850.000 تومان1.200.000 تومان
790.000 تومان830.000 تومان

نمایندگی لنز رنگی

blank

نمایندگی لنز رنگی در تهران

امروزه خرید نمایندگی لنز رنگی در بین افراد مصرف کننده افزایش یافته است جدای از اینکه دید آنها را واضح تر می کند به چشمان آنها نیز ظاهری زیبا می بخشد.

افراد مبتلا به بیماری های دوربینی و نزدیک بینی و حتی آستیگماتیسم می تواند از عینک یا لنز چشم تماسی برای وضوح بهتر دید خود استفاده کنند.

البته بیشتر مصرف کنندگان تمایلی به زدن عینک ندارند ولی لنز های طبی رنگی را می پسندند زیرا بیشتر لنز رنگی بر روی چشم قابل تشخیص مانند عینک نمی باشد.

در مقاله زیر به فروش و نمایندگی لنز رنگی در تهران اشاره می کنیم و مطالبی را در این مورد به شما ارائه می دهیم.

*تقویت نمایندگی لنز رنگی در تغییر چشم
لنز های تماسی طبی رنگی برای اصلاح بینایی افراد ساخته شدند مانند نزدیک بینی و دوربینی و آستیگماتیسم که علاوه بر این خصوصیات زیبایی را نیز برای فرد به ارمغان می آورد.

همچنین در تغییر رنگ چشم شما نیز اثر می گذارد و مشکلات بینایی را رفع می کند،لنز های تماسی رنگی را مانند عنبیه چشم که همان قسمت رنگی چشم است طراحی کرده اند.

*لنز های تماسی رنگی دارای گزینه های رنگی است در زیر به آن اشاره می کنیم:

-رنگدانه های واضح کننده رنگ لنز
این لنز ها دارای رنگدانه های آبی روشن یا سبز روشن هستند که بر روی رنگ چشم تغییری ایجاد نمی کند و باعث می شود لنز درون چشم راحت قرار گرفته و اگر لنز گم شد درون چشم به راحتی پیدا شود.

*تاثیر رنگ متنوع در تغییر چشم

رنگدانه های این لنز باعث تقویت رنگ طبیعی چشم می شوند،برای افرادی که رنگ چشمشان روشن است و می خواهند رنگ چشم طبیعی چشمانشان را جذاب تر کند.

-رنگدانه های مات
این لنز ها به خاطر رنگ مات که در آن به کار رفته رنگ چشم به طور کامل تغییر می کند،رنگدانه هایی که در این لنز های رنگی نرم به کار رفته از جمله سبز،آبی،فندقی،بنفش،خاکستری و قهوه ای است.

لنز های نرم به خاطر اینکه از جنس پلاستیکی نرم که با آب ترکیب شده و در موقع قرار گرفتن در چشم بسیار راحت تر از لنز های سخت هستند.

این امر باعث شده که آب اکسیژن را از لنز به قرینه می رساند و خشکی در چشم کم می شود و راحتی را برای چشم به وجود می آورد.

میوپیا و هایپرمتروپیا چیست؟

میوپیا یا (نزدیک بینی) و هایپرمتروپیا (دوربینی) از نقص های بینایی بوده که نور را بر روی شبکیه چشم متمرکز نمی کند که هر دوی این مورد با لنز های تماسی یا عینک طبی و همچنین در موارد خفیف با جراحی و لیزر به آسانی می توان برطرف کرد.

-میوپیا

یکی از اصطلاحات پزشکی است که برای نزدیک بینی استفاده می شود.

30 درصد از جمعیت ایالات متحده را مبتلا می کند،این بیماری به گونه ای است که نور از جسمی که در دور دست است قبل از اینکه به شبکیه برسد تصویر را تشکیل می دهد به همین دلیل کره چشم بیش از حد بزرگ می شود.

-هایپرمتروپیا

این بیماری تصویر یک جسم را در پشت شبکیه چشم تشکیل می دهد و به همین دلیل کره چشم بیش از حد کوچک می شود که معنی دوربینی نامگذاری شده است.

-علائم و دلایل نزدیک بینی و دوربینی چیست؟

افراد نزدیک بین موقع دیدن اشیاء نزدیک به خود دید واضحی دارند اما دیدن اشیاء دور برایشان زیاد واضح نیست.

طبق تحقیقات که به عمل آمده این بیماری زمینه ارثی دارد یعنی اگر یک فرد از افراد خانواده پدر و مادر نزدیک بین باشند به احتمال زیاد یکی از فرزندان نیز نزدیک بین می شود.

افرادی که زیاد از چشم خود استفاده می کنند مانند مطالعه کتاب و یا استفاده مداوم از رایانه بیشتر به بیماری نزدیک بینی مبتلا می شوند.

افراد دوربین بر عکس افراد نزدیک بین هستند این افراد اشیاء نزدیک خود را تار می بینند ولی اشیاء دور را واضح تر می بینند.

با افزایش سن با علائمی مانند سردرد،یا فشار به چشم این بیماری احساس می شود،که خشکی چشم و درد و یا ناتوان شدن تمرکز بر روی اشیاء از علامت های این بیماری می باشد.

وقتی سن افراد از 37 سالگی به بالا شود فرد برای مطالعه با مشکل مواجه می شود و مجبور می شود که برای مطالعه کتاب را دور تر بگیرد تا بهتر ببیند.

چگونه این بیماری را مداوا کنیم؟

این بیماری میپویا و هایپرمتروپیا را با استفاده از عینک و یا لنز های تماسی می توان درمان کرد،لنز مقعر (منفی) را برای افراد نزدیک بین استفاده می کنند که جلوی چشم قرار می دهند تا تصویر بر روی شبکیه بیفتد.

لنز های تماسی نسبت به عینک دید واضح تری دارند و همچنین برای بیماران هایپرمتروپیا هم از عینک یا لنز استفاده می کنند که برای این افراد دوربین یک لنز محدب (مثبت) در جلوی چشم قرار می دهند که تصویر بر روی شبکیه قرار بگیرد.

لنز های تماسی چون مستقیما روی قرینه قرار می گیرند برای سلامت چشم حتما باید نکات بهداشتی رعایت شود و حتما برای استفاده از این لنز ها باید با پزشک مشورت کنید تا برای وضوح دید شما بهترین لنز را ارائه دهد.

افراد آستیگماتیسم هم می تواند از لنز های تماسی رنگی استفاده کنند و هم رنگ چشمان خود را تغییر دهند و هم چشمان خود را تقویت کنند.

لنز های تماسی رنگی که برای اصلاح آستیگماتیسم به کار می رود گران تر بوده و از برند های مختلفی تشکیل شده اند که هم زیبایی را به همراه دارند و هم عیوب انکساری چشم را اصلاح می کنند.

این لنز های آستیگماتیسم به صورت لنز توریک تخصصی هستند که شکست نور در عدسی را تغییر داده تا دید درستی به وجود آید.

نمایندگی لنز رنگی که برای افراد آستیگماتیسم به کار می رود مانند لنز های توریک عمل کرده که علاوه بر زیبایی بر روی عنبیه که مسئول رنگ در چشم است هم اثر می گذارد.

البته این نکته را باید در نظر بگیرید که برای خرید لنز های تماسی باید نسخه ی پزشک یا اپتومتریست را همراه داشته باشید.

*خصوصیات لنز رنگی برای بیماران آستیگماتیسم

فروش لنز طبی رنگی در تهران

علاوه بر اینکه باید همه وسایل پزشکی توسط سازمان غذا و دارو ایالات متحده (FDA) تایید شود،
لنز های تماسی رنگی را نیز باید این سازمان تایید کند و این سازمان لنز های تماسی را از طریق نسخه معتبر اجازه فروش را صادر می کند.

لنز های آستیگماتیسم تخصصی تر از لنز های اصلاح کننده دوربینی و نزدیک بینی هستند.

لنز های تماسی رنگی همانند قسمت رنگی چشم که عنبیه نام دارد از خطوط و اشکال و نقاط تشکیل شده اند.آن قسمت از لنز نیز که بر روی مردمک چشم قرار می گیرد شفاف تر بوده تا اجسام واضح دیده شوند.

معمولا لنز های تماسی رنگی از لنز های طبی گران تر هستند و 70 تا 80 درصد بیشتر از لنز های طبی هزینه دارند.

برای خرید لنز های تماسی حتما باید به چشم پزشک مراجعه کنید تا برایتان نسخه بنویسد زیرا فروش لنز طبی در تهران و شهرستان ها بدون نسخه پزشک معمولا انجام نمی شود.

فروش لنز های رنگی در بازار افزایش یافته است و انواع لنز های رنگی نرم روزانه،فصلی و سالانه تولید شده است.

 

*فروش و نمایندگی لنز رنگی در تهران برای آستیگماتیسم

بیماری آستیگماتیسم در فرد باعث می شود که در قرینه مشکلی به وجود آید که باعث تاری در دید می شود،قسمت شفاف در جلوی چشم را قرینه می گویند.

انجمن بینایی سنجی آمریکا گفته است که آستیگماتیسم درمان دارد با استفاده از عینک و یا لنز و روش های جراحی.

لنز ها خطراتی را به دنبال دارند در هنگام خرید باید دقت کنیم چه در مورد اصلاح دید و چه در مورد زیبایی که در اینجا به بخشی از خطرات لنز می پردازیم.

عفونت چشم-اختلال در بینایی-زخم و خراش روی قرینه-نابینایی-ملتحمه(چشم صورتی)
لنز های رنگی مانند نمایندگی لنز طبی قدیمی خطراتی برای چشم دارند ولی با انجام دستورات چشم پزشک سازنده لنز می توانید خطرات لنز را کاهش دهید به همین دلیل تاکید می شود که طبق دستور العمل لنز ها را استفاده کنید.

لنز های رنگی ظاهر شما را به طور موقت تغییر می دهد برای اصلاح بینایی افراد آستیگماتیسم می توانند لنز های تماسی طبی رنگی استفاده کنند اگر چه در بازار این لنز ها زیاد پر رونق نیست.

فروش لنز طبی رنگی در تهران برترین برند موجود سولوتیکا
لنز سولوتیکا بهترین برند در جهان است که محصول شرکت برزیل است.

مورنینگ (فستیوال)
این برند در دو نوع نمایندگی لنز رنگی و طبی رنگی در بازار ارائه می شود و محصول کره ای است.
دهب
از با کیفیت ترین لنز های رنگی دهب است که ساخت کره جنوبی می باشد.
دسیو
بهترین برند لنز رنگی در جهان لنز رنگی دسیو است که هم طبی و طبی رنگی این لنز از لنز های دیگر متفاوت است و ساخت شرکت ایتالیایی است.
سولکو
از لنز های پر فروش و محبوب سولکو است که شرکت ایتالیا آن را ساخته و از کیفیت بالایی برخوردار است که در دو نوع فصلی و سالانه عرضه و تولید می شوند.

فرالنز و نمایندگی لنز رنگی در تهران

از معتبر ترین و تخصصی ترین فروشگاه های اینترنتی فرالنز است که محصولات بینایی را ارائه می دهد.

فرالنز متخصص در فروش لنز های تماسی،لنز طبی،لنز رنگی و لنز های طبی رنگی می باشد.

از فیلتر هایی که موجود در سایت فرالنز است استفاده کنید و بهترین انتخاب خود را انجام بدهید،وبسایت فرالنز از بهترین سایت هاست که از تنوع رنگ و برند و قیمت لنز برخوردار است.

در فرالنز وجود فیلتر قیمت در زیر 150 تا 400 هزار تومان باعث شده که هر فردی با هر بودجه ای که دارد و با هر سلیقه بتواند بهترین لنز را از فرالنز خریداری کند.

تنوع فوق العاده رنگ در فرالنز

-مشکی                                       -آبی آسمانی                             -عسلی
-آبی اقیانوسی                               -آبی                                         -یخی

خصوصیات مهم در مورد نگهداری لنز های طبی رنگی

در مورد استفاده همزمان از آرایش نیز ابتدا لنز را در چشم بگذاریم و بعد آرایش کنیم و قبل از پاک کردن آرایش نیز ابتدا لنز را خارج و بعد آرایش را پاک کنید.

در هنگام استفاده از لنز شستن دست و صورت مانعی ندارد ولی حمام و استخر با لنز نباید رفت.
در رابطه نگهداری لنز هم باید گفت لنز ها را در جالنزی گذاشته و محلول لنز در آن را تا نیمه پر کنید تا لنز از جالنزی خارج نشود.

blank