لنز طبی سالانه 💙 خرید لنز طبی سالانه 💙 فرالنز

در حال نمایش 8 نتیجه

550.000 تومان750.000 تومان
650.000 تومان750.000 تومان
800.000 تومان900.000 تومان

لنز طبی سالانه

به لنز طبی سالانه لنز دائم نیز می گویند که مدت زمان استفاده از این لنز ها یک سال و یا 12 ماه می باشد.

لنز های سالانه را باید از زمان باز شدن به مدت 12 ماه استفاده کرد.اگر قبل از 12 ماه تاریخ آن تمام شود باید لنز را تعویض کرد و لنز جدید را جایگزین کرد.

در فروشگاه فرالنز لنز های طبی سالانه با تاریخ انقضای 2 ساله به فروش می رسد تا خریداران با خیال راحت لنز خود را استفاده کنند.

کارشناسان بر این عقیده هستند که لنز ها را قبل از یکسال و تا 9 ماه استفاده کنند و بعد تعویض نمایند.

خصوصیات لنز طبی سالانه

لنز های طبی بیشتر برای افرادی که چشم آنها نمره ثابت دارند مناسب است.

در مطالب زیر در مورد مزایا و معایب لنز های طبی سالانه توضیحاتی را برایتان بازگو کرده ایم:

مزایا لنز طبی سالانه

  • لنز های طبی سالانه نسبت به لنز های طبی(روزانه،فصلی)قیمت مناسبی دارد.
  • اکسیژن را به خوبی به چشم می رساند.
  • تا یکسال نیاز به خرید لنز ندارید.
  • آبرسانی مناسب و حفظ رطوبت در چشم
  • در برابر اشعه مضر UV محافظت می کند.
  • سطح صاف آن باعث شده در برابر آلودگی مقاوم باشد.
  • دارای تاییدیه از سازمان غذا و دارو آمریکا
  • دارای انواع مدل رنگ و رنگبندی زیاد
  • برای انواع لنز چشم با قطر و انحنای متفاوت

معایب لنز طبی سالانه

با توجه به تمام مزایای زیادی که دارد معایبی هم دارد به خاطر مدت زمان طولانی که از آن استفاده می شود در ماه های آخر از کیفیت آن کم می شود.

پزشکان این لنز را کمتر تجویز می کنند یا حداقل 6 ماه به استفاده از آن تآکید می کنند.قیمت این لنز سالانه نیز نسبت به لنز های طبی روزانه و فصلی کمتر می باشد.

سری مختلف لنز طبی سالیانه

این نوع لنز دارای دو مدل طبی سالانه و طبی رنگی سالانه می باشد و تفاوت آن فقط در رنگی و غیر رنگی بودن آن می باشد.

-لنز طبی سالیانه سولکو:یکی از بهترین لنز های سالانه می باشد.برند ایتالیایی بوده و دارای لنز طبی رنگی با رنگهای طبیعی می باشد.

محتوای آب آن 38 درصد بوده و بسیار نازک،سبک و بسیار مقاوم می باشد به خاطر استفاده از مواد با کیفیت ، بسیار در چشم راحت و پایدار خواهد بود.

در زمان استفاده از این لنز احساس خشکی در چشم را ندارید و اکسیژن رسانی آن نیز بسیار عالی بوده و شفافیت و وضوح دید آن به خاطر سطح صاف آن می باشد.این لنز برای افرادی که چشم حساس دارند بسیار مناسب خواهد بود.

-لنز طبی سالیانه مورنینگ کیو:این نوع لنز برند کره ای می باشد که لنز های آستیگمات سالانه را نیز در بر دارد.

به دلیل گرانی لنز های توریک این لنز های سالانه آستیگمات به صرفه تر می باشد.

طراحی بسیار خوبی دارد که راحتی چشم را برای مصرف کننده ایجاد می کند.به دلیل اکسیژن رسانی بالا در این لنز در مدت زمان طولانی احساس خستگی در چشم را نخواهید داشت.

در برابر اشعه های مضر UV و UVB نیز مقاوم می باشد.

-لنز طبی سالیانه مارشال:با تکنولوژی 3 در 1 این لنز تماسی توانسته از بهترین برند لنز های طبی سالانه به شمار می آید.

رنگبندی این لنز بسیار طبیعی می باشد و برای افرادی که چشم تیره دارند بسیار مناسب خواهد بود که تغییر رنگ زیبایی را در چشم ایجاد می کند.آب کافی در لنز وجود دارد که باعث خشکی در چشم نمی شود.

-لنز طبی سالیانه کلیرویژن:یکی از ویژگی های خوب این لنز داشتن نمره 0.5 تا 10 می باشد.شفافیت دید در آنها بسیار بالا بوده و رطوبت کافی را نیز به چشم می رساند.

-لنز طبی سالیانه بونو:این لنز علاوه بر قیمت مناسب کیفیت آن نیز بسیار بالا می باشد و تمام نمره های مثبت و منفی را دارا می باشد.38 درصد آن آب است وبا کیفیت بالایی که دارد توانسته طرفدار زیادی را به سوی خود جلب کند.

قیمت لنز طبی سالیانه

برای خرید لنز طبی سالیانه می توانید به فروشگاه فرالنز مراجعه کنید.با مراجعه به این فروشگاه می توانید از انواع مدل های لنز دیدن فرمائید.

قبل از خرید حتما به چشم پزشک مراجعه کنید تا نمره چشم شما را به شما بدهند.توجه داشته باشید که اگر نزدیک بین هستید باید از نمره های منفی و اگر دوربین هستید از نمره های مثبت خریداری کنید.

برای انتخاب رنگ لنز به رنگ پوست خود توجه کنید.نکته دیگر برای خرید لنز سالیانه طبی محلول لنز می باشد که باید آن را نیز خریداری بفرمائید.

از محلول لنز برای نگهداری لنز استفاده کنید و از قرص آن برای ضد عفونی استفاده نمایید و یا اینکه از محلول چند منظوره خریداری کرده که تمام کار های شست و شو و ضد عفونی را انجام می دهد.

blank