قیمت لنز طبی 💙 خرید قیمت لنز طبی 💙 فرالنز

در حال نمایش 13 نتیجه

580.000 تومان1.300.000 تومان
450.000 تومان1.200.000 تومان
550.000 تومان750.000 تومان
650.000 تومان750.000 تومان
800.000 تومان900.000 تومان
فروش ویژه
380.000 تومان1.300.000 تومان
580.000 تومان1.750.000 تومان
380.000 تومان1.050.000 تومان

قیمت لنز طبی 

blank

قیمت لنز طبی قیمت های متفاوتی دارند. قیمت ها بر اساس جنس لنز و سازنده آن و کسی که آن را طراحی کرده و کاربرد لنزی که می خواهید از آن استفاده کنید و همچنین از مکانی که خریداری می کنید با هم متفاوت هستند.

نکاتی در مورد قیمت لنز طبی

  • افراد با توجه به شرایط و ویژگی های خود اقدام به خرید لنز طبی می کنند.
  • لنز های سخت از اهمیت خاصی برخوردار هستند ولی کمتر شناخته شده اند.
  • لنز های سخت دید بهتری نسبت به لنز های نرم دارند.
  • برای کسانی که مشکل آستیگمات دارند مناسب است.

افرادی که دوربینی دارند و به لنز های دو کانونی و یا چند کانونی نیاز دارند بهترین انتخاب است.
بیماران با قوز قرینه لنز طبی سخت برای آنها بهتر است و دید شفاف تری به چشمانشان می دهد.
برای افرادی که جراحی چشم انجام داده اند گزینه مناسبی است.

همچنین با روش ارتوکی که لنز ها درطول شب هم روی چشم می ماند تا شکل قرینه را تغییر دهد می توان از این لنز ها استفاده کرد.

اگر در خرید لنز چشم شک دارید که لنز طبی نرم یا سخت را انتخاب کنید لنز های طبی هیبریدی بهترین انتخاب است.

مواردی که در خرید لنز طبی باید بدانید و مناسب ترین قیمت لنز را انتخاب کنید برای شما توضیح دادیم.

لنز های هیبریدی قیمت آن بیشتر از بقیه لنز ها است،لنز های طبی هیبریدی دارای مرکز سخت ولی حلقه دور آنها را لنز طبی نرم تشکیل می دهد.

این نوع لنز برای افرادی که نیاز دارند از لنز طبی سخت استفاده کنند و برای افرادی که دچار دید کم به خاطر کهولت سن و همچنین قوز قرینه هستند کاربرد دارد.

شرکت فرالنز برای مصرف کننده خود لیست قیمت ها را در اختیارشان قرار می دهد که در آن لنز ها با فاکتور های مختلف بسته بندی شوند.

تغییراتی در مورد قیمت لنز طبی 

زمان تعویض لنز: یکی از پر مصرف ترین لنز هایی که توسط پزشکان توصیه می شود لنز های طبی نرم یکبار مصرف است که بیشتر این لنز ها روزانه باید تعویض شود و بعضی هر دو هفته یکبار و بعضی هم هر ماه.

در هر حال لنز های یکبار مصرف روزانه استفاده از آنها راحت تر است چون نیازی به تمیز کردن و محلول لنز ندارند و هر روزه لنزی جدید برای چشم تان تعویض می کنید ولی در مورد هزینه ای که پیش می آید بیشتر از لنز های ماهانه یا دو هفته ای خرج خرید لنز روزانه می شود.

نیاز به لنز در مورد مطالعه هنگام پیر چشمی:در بیشتر مواقع در بین 40 سالگی چشمان ما بعضی از توانایی ها را از دست می دهد مثلا برای مطالعه نیاز داریم تا چشمان ما بهتر ببیند.

در گذشته بعضی افراد با لنز خود عینک مطالعه نیز استفاده می کردند ولی در حال اینگونه نیست با ورود لنز های چند کانونی که در بازار ارائه گردید این مشکل رفع شد و این لنز ها به صورت های مختلف روزانه،دو هفته و ماهانه تولید شد.

بنابر این لنز های چند کانونی به خاطر این که همه این خصوصیات را دارا است گران تر از لنز های دیگر است.

تاثیر جنس بر قیمت لنز طبی: مدل های مختلفی از لنز های تماسی در بازار ارائه می شود. لنز های نرم که قابل تعویض شدن هستند از جنس سیلیکون هایدروژل ساخته و در بازار توزیع می شود.
این نوع لنزها اکسیژن را به آسانی به چشم می رسانند و سلامتی چشم نیز از این طریق تامین می شود.

افرادی که چشم خشک دارند می توانند از لنز طبی رنگی که مناسب این افراد است استفاده کنند به خاطر ویژگی که برای سلامت چشم دارند گران تر از نمونه های قبلی هستند.

تاثیر رنگ بر قیمت لنز: لنز های طبی رنگی به خاطر تغییر در رنگ چشمان شما گران تر از لنز های بی رنگ هستند،قیمت لنز های رنگی زیاد بالا نیست ، برای چشم تان دید راحت تر و شفافی ایجاد می کنند و استفاده از آن نیز راحت است و قیمت لنز رنگی آن از مخارجی که هر سال برای خرید پوشاک انجام می دهید به صرفه تر است.

افرادی که دارای قوز قرینه و یا آستیگمات بالا و یا نمره چشم بالایی هستند و دید آنها با عینک واضح نیست پزشک متخصص لنزهارد را برای این افراد تجویز می کند مزیت لنز های هارد به دلیل کوچک بودن نسبت به لنز های نرم قرار گرفتن راحت تر در داخل چشم است و هنگام شست و شو نیز نسبت به لنز نرم راحت تر می توان از آن نگهداری کرد.

نگهداری لنز های هارد با محلول مخصوص انجام می گیرد،لنز های مینی اسکرال از ترکیب لنز سخت در وسط و حاشیه نرم در اطراف لنز است که این لنز ها بر روی صلبیه چشم قرار می گیرند . دید این لنز ها بهتر از لنز های سخت است ولی مشکلی که اینجا پیش می آید قیمت چند برابری آن هاست.

تهیه این لنز ها سفارشی است و باید به کلینیک تولید لنز ایران مراجعه کنید تا بر اساس قرینه چشم تان برای شما لنز را درست کنند.

علتی که این لنز ها گران است به خاطر این بود که سفارش ها به آمریکا ارسال می شد و لنز در آنجا تولید می شد، لنز هایی هستند که در ایران در حال تولید است و هزینه ها نیز کمتر از قبل شده است.

لنز های تماسی را باید به صورت دقیق ضد عفونی کنید که باعث عفونت چشم نشوند؛ لنز های نا مناسب و یا قدیمی باعث خراشیدگی چشم و همچنین التهاب عروق خونی در قرینه می شوند.

لنز های تماسی باید هر چند وقت توسط چشم پزشک یا اپومتریست بررسی شود زیرا این لنز ها با گذشت زمان تاب بر می دارد و شکل قرینه را عوض می کند.

در هنگام استفاده از لنز باید دارو های چشمی مانند قطره اپی نفرین و یا قطره های سوسیاسنیون دار و دارو های خوراکی را استفاده نکنید زیرا رنگ لنزرا تغییر می دهد ،حتما در این مواقع باید پزشک را مطلع سازید.

شرایطی که قیمت لنز های طبی ، مناسب آن شرایط نیست:

  • یاد نداشتن استفاده و مراقبت از لنز
  • حساسیت و یا آلرژی شدید در چشم
  • خشکی چشم که درمان هم نمی شود.
  • عفونت های پی در پی در چشم
  • محیط های کار آلوده
  • نکات استفاده از لنز طبی

اگر موقع استفاده از لنز تماسی اشک شما به اندازه کافی باشد لنز به راحتی در چشم شما قرار می گیرد و اکسیژن کافی نیز به چشم می رسد و صدمه به قرینه چشم وارد نمی شود،برای بررسی متخصص اپتومتریست به کمک دستگاه اسلیت لمپ و تست شیدمو و tbut این مسئله را بررسی می کند.

همچنین قبل از گذاشتن لنز باید از عدم عفونت و حساسیت و التهاب در چشم اطمینان داشته باشید که علاوه بر خرابی لنز باعث خطرات جدی به چشم می شود.

عوارض اولیه که هنگام استفاده از لنز آستیگمات ایجاد می شود ریزش اشک و احساس جسم خارجی و ناراحتی نور است که کم کم رفع می شود،اگر بعد از مراحل اولیه عادت هنوز احساس سوزش و جسم خارجی در چشم دارید لنز را در بیاورید و با محلول شستشو بشورید و دوباره در چشم بگذارید ولی اگر مشکل رفع نشد لنز را در بیاورید و به یک درمانگاه مراجعه کنید.

لنز های نرم به خاطر درصد آب زیادی که در خود دارند نسبت به لنز های سخت احساس راحتی بیشتری در چشم ایجاد می کنند وعادت کردن به آنها سریعتر است. لنز سخت اکسیژن را بهتر انتقال می دهد و با کیفیت بهتری می توانید ببینید ولی قیمت آن گرانتر است.

طول عمر لنز های سخت بیشتر است و به همین خاطر آنها را سالانه تعویض می کنند ولی لنز های نرم روزانه و هفتگی و ماهانه در بازار فروخته می شوند.

دوره عوض کردن لنز ها را باید به خاطر آلودگی های موجود در محیط کوتاه کنید ولی این کار هزینه زیادی برای شما در بردارد. به خاطر اینکه به چشم آسیب نرسد و باعث بیماری های چشمی نشویم باید زود به زود لنز ها را تعویض و از فروشگاه معتبر فرالنز خریداری کنید.

بعضی از افراد لنز های روزانه را هم دیر تعویض می کنند که این کار موجب مشکلات چشمی می شود.

دلایلی دیگر درتعیین قیمت های لنز طبی را برای شما در قسمت پایین اشاره می کنیم:

  • میزان محبوبیت برند تولید کننده لنز
  • زمان و مقدار استفاده از لنز
  • تاثیر بازار و شرایط فروشنده
  • مواد تشکیل دهنده در ساخت لنز
  • شرایط فردی که می خواهد از لنز استفاده کند.
  • این شرایط تاثیرات زیادی در قیمت لنز ها دارند.
  • نوع برند تولید کننده نیز بر روی قیمت لنز ها تاثیر می گذارد.

در بازار خرید و فروش لنز طبی در دنیا بیشتر از 200 نوع لنز تولید شده که هریک از این لنز ها ویژگی خاصی دارد.

قبلا لنز طبی روزانه برای فرد آستیگماتیسم که رنگی هم باشد تولید شده است و اگر به این نوع لنز برند تولید کننده را نیز اضافه کنید قیمت لنز تغییر می کند.

لنز طبی روزانه مورنینگ در بازار های جهانی بالاترین قیمت را دارد و بعد از این قیمت لنز های چند کانونی لنز ایراپتیکس و لنز بایوفینیتی قرار دارند.

زمان های استفاده از لنز نیز روی قیمت لنز های طبی تاثیر می گذارد.

15 سال پیش قیمت لنز ها بسیار گران بوده ولی امروزه توسط واحد های تحقیق ، قیمت این لنز ها افت کرده است در حال حاضر قیمت لنز طبی روزانه کاهش یافته که برای یک بسته 30 عددی بسیار مناسب و به صرفه است.

قیمت لنز طبی هفتگی

لنز های طبی هفتگی نسبت به لنز های روزانه مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد به طور کلی قیمت لنز های روزانه بیشتر است زیرا اکسیژن رسانی در آن بیشتر و درصد آب هم در آن ها بیشتر است.

لنز های هفتگی در بازار مختلف است به همین خاطر قیمت آنها فرق دارد.

قیمت لنز طبی فصلی

لنز های طبی فصلی برای کسانی ساخته شده که زیاد تمایل به استفاده از لنز طبی هفتگی یا روزانه ندارند،این لنز ها رساندن اکسیژن به چشم را بهتر انجام داده و بیشتر با چشم سازگار می شوند.

لنز های طبی فصلی از برند های مختلفی تولید می شوند که قیمت آنها با هم فرق دارد،بیشترین قیمت لنز طبی فصلی از برند بایوفینیتی است که در بازار ایران قیمت 190 یک جفت و 500 سه جفت به فروش می رسد.

قیمت لنز طبی سالانه

طراحی لنز های سالانه به این صورت است که عبور اکسیژن در آن زیاد و سازگار با چشم و همچنین بسیار سبک بوده و فرد احساس ناراحتی نمی کند و در برابر پارگی مقاوم بوده است به همین علت قیمت این لنز ها از فصلی و هفتگی بالاتر است.

جنس لنز بر قیمت لنز طبی تاثیر گذار است:

جنس لنز ها نیز در قیمت گذاری آنها تاثیر می گذارد،لنز ها ازماده هایدروژل و سیلیکون هایدروژل ساخته شده که نشان دهنده ساختار ژلاتینی و وجود آب در ساخت آن است، پس می توان دید که ساختار هایدروژل در همه یکسان است ولی نحوه ساخت و محتوای آب در آنها تغییر دارد که باعث ایجاد انواع لنز مختلف می شود.

بعضی از لنز ها آب درون آنها زیاد است به همین خاطر انعطاف پذیری بالایی دارند،لنز های طبی نرم استفاده از آن آسان بوده و فرد احساس راحتی دارد و چشم نیز به راحتی به آن عادت می کند ولی به خاطر اینکه اکسیژن در آنها به خوبی انتقال پیدا می کند آن را به صورت بلند مدت نمی شود استفاده کرد به همین دلیل قیمت لنز طبی نرم کمتر و ارزان تر است.

قیمت لنز طبی چند کانونی

لنز های چند کانونی با لنز های معمولی و رنگی فرق دارند و ساختار پیچیده ای دارند و سطح بینایی افراد را نیز بهتر می کنند.

این لنزها به صورت لایه لایه روی هم قرار دارند به خاطر این شرایطی که گفتیم باید توجه داشته باشیم که به این دلیل قیمت آنها نسبت به لنز های معمولی بیشتر است،بررسی ها نشان داده که بین محصولات هر برند بالاترین قیمت مربوط به لنز های چند کانونی هستند.

از معروف ترین برند های آن ،برند آلکان سیباویژن آمریکا،بوش اند لمب و بیوتی می باشد.

مثلا قیمت لنز های چند کانونی پرو کلید 600 دلار برآورد می شود که قیمت لنز های ماهانه را کاهش داده است در ایران قیمت لنز چند کانونی تقریبا 400 هزار تومان است که به خاطر برند وساختار تشکیل دهنده آن تغییراتی داشته است.

بازار و فروشنده نیز در تاثیر قیمت ها اثر دارند مثلا در بعضی فروشگاه ها قیمت لنز ها با هم تفاوت دارد که این موضوع بستگی به فروشنده دارد.

قیمت لنز در بازار و فروشگاه ها متفاوت است. به خاطر خدماتی مانند گارانتی و شرط تعویض ، قیمت آن ها تغییر می کند. برای طرف کردن عیوب چشم لنز هایی تولید شده که دوربینی و نزدیک بینی و حتی بعد از عمل آب مروارید مورد استفاده قرار می گیرند.

لنز های تماسی مستقیما روی قرینه چشم قرار می گیرد به همین خاطر باید این لنز ها را از فرالنز معتبر خرید کرد تا با قیمت مناسبی برای مصرف کننده تمام شود.

بعضی از افراد برای خرید لنز، زیاد حساسیت به خرج نمی دهند و آن را از لوازم آرایشی ها و فروشگاه ها تهیه می کنند که برای فروش نظارتی بر آنها نیست و استاندارد نیستند و گاهی هم تقلبی هستند و یا حتی تاریخ مصرف آن گذشته است واگر اطلاع از گذشت تاریخ آن نداشته باشید این کار باعث عفونت چشم شما می شود.

به همین دلیل برای خرید لنز به چشم پزشک مراجعه کنید و نمره خود را تهیه کنید و در آخر به یاد داشته باشید که یک جفت چشم داریم و باید به خوبی از آن مراقبت کنیم.

blank