قیمت لنز چشم 💙 خرید قیمت لنز چشم 💙 فرالنز

در حال نمایش 44 نتیجه

720.000 تومان850.000 تومان
2.200.000 تومان
فروش ویژه
450.000 تومان550.000 تومان
800.000 تومان850.000 تومان
900.000 تومان1.100.000 تومان
900.000 تومان1.000.000 تومان
540.000 تومان600.000 تومان
580.000 تومان640.000 تومان
750.000 تومان800.000 تومان
1.500.000 تومان1.800.000 تومان
1.300.000 تومان1.400.000 تومان
1.300.000 تومان1.400.000 تومان
1.000.000 تومان1.100.000 تومان
1.100.000 تومان2.500.000 تومان
750.000 تومان850.000 تومان
480.000 تومان520.000 تومان
700.000 تومان750.000 تومان
850.000 تومان900.000 تومان
NEW
460.000 تومان770.000 تومان
850.000 تومان1.200.000 تومان
850.000 تومان1.200.000 تومان
790.000 تومان830.000 تومان
580.000 تومان1.300.000 تومان
450.000 تومان1.200.000 تومان
580.000 تومان1.750.000 تومان
380.000 تومان1.050.000 تومان

قیمت لنز چشم

blank

قیمت لنز چشم با پیشرفت تکنولوژی افراد نیز برای زیبایی خود حاضرند هزینه هایی را بپردازند.

افراد برای زیبایی خود از لنز های رنگی و طبی رنگی استفاده می کنند و قبل از خرید قیمت لنز ها را می پرسند که تنها جواب آنها در مورد این است که بستگی به عواملی دارد.

به عنوان مثال یک جفت کفش عوامل زیادی بر قیمت آن تاثیر می گذارد ، کیفیت و مواردی که استفاده می کنند.

فاکتور فروش قیمت لنز رنگی

عوامل زیادی در قیمت لنز رنگی تاثیر گذار است و قیمت ها هم در حال تغییر هستند به همین خاطر قیمت گذاری در مورد لنز چشم، سخت است.

تاثیر لنز آستیگمات در قیمت لنز

 قیمت لنز آستیگمات نسبت به لنز های دوربین و نزدیک بین که در درمان موثر است هزینه بیشتری را نیز در بر می گیرد.

لنز آستیگمات به لنز مغناطیسی نیز نامگذاری شده اند،این لنز ها را باید هر دو هفته عوض کرد به همین خاطر با یک بر آورد می توان قیمت لنز رنگی و طبی رنگی استیگماتیسم را در سال تخمین زد.

البته پزشکان توصیه می کنند که این لنز ها را می شود کمتر تعویض کنیم که باعث کاهش هزینه ها شود.

تاثیر رنگ متنوع در قیمت لنز رنگی

این لنز ها بیشتر برای زیبایی به کار می رود و رنگ چشم را تغییر می دهد و قیمت آن ها بیشتر از لنز هایی است که فقط طبی هستند و تاثیری در رنگ چشم ندارد مانند لنز رنگی سولوتیکا که طیف رنگی آن را درسایت می توانید ببینید که کاربرد زیبایی چشم را دارد.

پیر چشمی چه تاثیری در قیمت لنز دارند؟

افرادی که بعد 37 سالگی توانایی تمرکز چشمان را از دست می دهند پزشک لنز دو عدسی را به آنها پیشنهاد می دهد که یکبار مصرف است که بعد از هر دو هفته یکبار آن را تعویض کنند که از قیمت و نوع لنز می توان هزینه تقریبی سالانه آن را تخمین زد.

مدت استفاده تعویض در قیمت لنز

لنز هایی که در میان افراد مصرف کننده محبوبیت بیشتری دارد لنز های نرم و یکبار مصرف هستند.
طراحی آنها به گونه است که هر روز و یا هر دوهفته و یا هر یک ماه می توان آنها را جایگزین کنند لنز های روزانه برای افراد بهتر هستند زیرا نیازی به تمیز کردن ندارند، کمی گران تر از لنز های دیگر هستند.

به عنوان مثال برند سولکو در زمان بندی مختلف در بازار عرضه می شود که قیمت های آن از 150 تا 600 هزار تومان است.

طرح سفارشی لنز در قیمت آن

بسیاری از لنز ها برای افرادی به کار می رود که برای بیماری فرد باید لنز سفارشی ساخته شود و به همین دلیل هزینه بالایی دربر می گیرد چه بخواهد ماهانه یا فصلی تعویض کند.

تاثیر مواد سازنده در قیمت لنز

برای ساخت لنز ها از مواد مختلفی استفاده می کنند که اکثر آنها لنز های یکبار مصرف نرم جدید هستند که در بازار در انواع مختلف مواد ساخته می شود مانند سیلیکون هایدروژل که انتقال اکسیژن در آنها بهتر است و سلامت چشم ها نیز در آن موثر است.

افرادی که چشم های خشک دارند نیز برند های مختلفی مخصوص آنها ساخته شده است لنز هایی که امروزه در بازار عرضه می شود راحت تر و با کیفیت تر هستند تا لنز های قدیمی و قیمت آنها هم به طبع بیشتر است.

تاثیر محل خرید در قیمت لنز : اگر بخواهید لنزی را تهیه کنید پزشک برای خرید لنز نسخه برای شما تجویز می کند.

محل های خرید لنز در قیمت لنز ها تاثیر می گذارد که خرید از سایت یا فروشگاه و داروخانه ها قیمت های آن متفاوت است.

هدایا و تخفیف در قیمت لنز

بعضی از تولید کنندگان لنز های خود را بر اساس مقدار تولید و یا زمان تعویض و همچنین در دسترس بودن آن در کل سال تخفیفاتی در نظر می گیرند.

مقایسه هزینه لنز با هزینه جراحی لیزیک و هزینه عینک

اگر بخواهیم هزینه های جراحی لیزیک را حساب کنیم به طور حتم می توان گفت که لنز ها ارزان تر هستند. هزینه های جراحی 10 برابر هزینه های لنز هستند.

پیش بینی ها حاکی از آن است که در 10 سال آینده هزینه های جراحی اگر نیاز مجدد به آن را نداشته باشد و نخواهیم از عینک استفاده کنیم بهتر از استفاده لنز است ولی اگر بخواهیم لنز را با عینک مقایسه کنیم استفاده از عینک به صرفه تر از لنز خواهد بود.

توجه داشته باشید

برای اینکه بخواهیم در خرید لنز صرفه جویی داشته باشیم و هزینه ها را کاهش دهیم لنز خود را تمیز و ضد عفونی کنید و بعد از هر بار مصرف آن را پاک و ضد عفونی کرده که باعث می شود هزینه های سالانه خود را برای خرید لنز کمتر کنید.

عوامل بسیاری در هزینه لنز ها تاثیر گذارند؛لنز ها به طور کلی به صرفه تر هستند که هرکس بخواهد می تواند از لنز استفاده کند.

امروزه با پیشرفت علم یکی از مشکلات افراد که در مورد زیبایی است را با اختراع لنز حل کرده اند.این لنز ها برای اصلاح بینایی افراد در انواع مختلف و با قیمت های متفاوت تولید شده است.

در اینجا به عوامل متعددی در مورد قیمت لنز چشم می پردازیم.

-عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت لنز چشم
عوامل زیادی در قیمت لنز ها تاثیر می گذارند از جمله برند لنز و همچنین کارکرد لنز ها،افراد با توجه به توان مالی خود می توانند لنز گران و یا ارزان خریداری کنند.

نوع لنز و تاثیر آن در قیمت لنز چشم

لنز های تماسی به دودسته نرم و سخت تقسیم می شوند که در قیمت آنها تاثیر می گذارد،لنز های نرم مانند لنز طبی،رنگی،طبی رنگی و پانسمانی هستند و از لنز های طبی برای رفع عیوب چشم استفاده می شود ولی لنز های رنگی کاربرد آن برای زیبایی است.

همچنین لنز طبی رنگی هم رفع عیوب چشم و هم رنگ چشمانتان را تغییر می دهد؛لنز های پانسمانی کاربرد درمانی دارد لنز های سخت برای افراد آستیگماتیسم به کار می رود که مشکل قوز قرینه دارند یا دچار آستیگماتیسم هستند.

-مدت زمان مصرف لنز و تاثیر آن در قیمت لنز چشم

لنز ها انواع مختلف دارند لنز های یکبار مصرف،فصلی،سالیانه لنز های یکبار مصرف نسبت به لنز های فصلی و سالانه ارزانتر بوده است.

اگر بخواهید به صورت مداوم از لنز استفاده کنید خرید لنز های طبی روزانه مقرون به صرفه نیست اگر بخواهید هزینه لنز های یکبار مصرف را در کل سال حساب کنید از لنز های فصلی و سالانه ،خرید لنز یکبار مصرف هزینه بیشتری در برخواهد داشت.

فناوری تولید لنز و اثر آن در قیمت لنز چشم

با پیشرفت تکنولوژی لنز های جدید از لنز های قدیمی قیمت بیشتری دارند ولی خرید لنز های بروز بهتر از لنز های قدیمی است زیرا اکسیژن رسانی در آن ها بالاتر و رطوبت چشم را نگه می دارند به همین دلیل سلامت چشم تان بهتر تضمین می شود.

-مواد استفاده شده در ساخت لنز

موادی که در ساخت لنز به کار می رود نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد هر چه مواد تشکیل دهنده لنز از کیفیت بالایی برخوردار باشد قیمت لنز افزایش می باید به عنوان مثال لنزی که از مواد سیلیکون هایدروژل و یا لنز هایی که برای چشم های خشک به کار می رود قیمت بالاتری دارد.

-آستیگماتیسم و تاثیر آن در قیمت لنز چشم

لنز آستیگمات یا لنز توریک از نوع لنز های طبی می باشد که نسبت به لنز های تماسی قیمت بالاتری دارد،لنز توریک علاوه بر رفع عیوب آستیگماتیسم دوربینی و نزدیک بینی را هم رفع می کند.

-پیر چشمی و تاثیر آن در قیمت لنز چشم

افراد با افزایش سن دچار این مشکل می شوند،مثلا موقع کتاب خواندن و دیدن خطوط ریز دچار مشکل می شوند.

پزشکان برای درمان لنز های دو عدسی تجویز می کنند که علاوه بر قیمت بالای این لنز ها هر دو هفته یکبار تعویض می شوند که هزینه آنها افزایش پیدا می کند.

-لنز رنگی و تاثیر آن در قیمت لنز چشم

لنز های رنگی از لنز های طبی قیمت آنها بالاتر است زیرا برای زیبایی چشم و تغییر رنگ چشم به کار می رود.

-سفارشی شدن لنز و تاثیر آن در قیمت لنز چشم

با تشخیص پزشک که فرد دارای مشکل چشمی مثل انحنای چشم است پزشک لنز مخصوص چشم را سفارش می دهد که باعث افزایش در قیمت لنز می شود.

-مکان خرید و تاثیر آن در قیمت لنز چشم

گاهی برایتان پیش آمده که یک کالای مشابه به قیمت آن در دو مکان متفاوت است خرید لنز هم همینطور است اگر از مراکز غیر معتبر خرید کنید مطمین تر بوده ولی خرید از مراکز معتبر به خاطر داشتن مجوز قیمت آنها گران تر است که علاوه بر این گرانی می توانید سلامت چشم تان را تضمین کنید.

-برند تجاری و تاثیر آن در قیمت لنز

برند های تجاری و کمپانی سازنده در قیمت لنز تاثیر می گذارد که تفاوت قیمت به دلیل اعتبار کمپانی سازنده می باشد که در طول سال به آن رسیده است.

-نگهداری و مراقبت از لنز

علاوه بر تهیه لنز باید نکات مراقبتی در مورد لنز را نیز رعایت کنید با رعایت نکات زیر می توانید از هزینه های سالانه خرید لنز کم تر کنید.

-ابتدا باید چشم پزشک مشورت کنید تا لنز مناسب چشمتان را سفارش داده سایز لنز باید مناسب با قرینه چشم باشد و گرنه باعث مشکلاتی در چشم می شود.

  • محلول لنز را حتما خریداری کنید.
  • قبل از خواب و استخر حتما لنز را خارج کنید.
  • از برخورد لنز با مواد آرایشی و شیمیایی خود داری کنید.
  • بیشتر از 8 تا 10 ساعت در شبانه روز از لنز استفاده نکنید.

مقایسه قیمت لنز چشم با روش های درمانی جایگزین

قیمت لنز چشم در مقایسه با عینک گران تر است زیرا عینک نیاز به تعویض مکرر ندارد ولی لنز ها را باید بنابر تاریخ مصرف آنها تعویض کنیم و همچنین قیمت لنز از عمل جراحی چشم مناسب تر است.

مزایای استفاده از لنز های تماسی

  • لنز های تماسی دید واضح و شفافی از اجسام را نشان می دهند.
  • هنگام استفاده از لنز مشکلاتی مانند عینک زدن را ندارید که بخار بگیرد یا کثیف شود.
  • استفاده از لنز در مورد عمل جراحی بینی نیز دارای مزایای خوبی است که در موقع عمل عینک باعث فشار و سنگینی بینی نمی شود.
  • استفاده از لنز باعث تغییر در چهره تان نمی شود حتی در مورد لنز های رنگی در زیبایی و تغییر چهره شما تاثیری نمی گذارد.

با تمام این مواردی که گفته شد استفاده از لنز نیز معایبی دارد که استفاده طولانی مدت از لنز باعث خشکی چشم و یا درست خارج نکردن لنز باعث زخم قرینه و آسیب به چشم می شود.

اگر به خوبی ضد عفونی نشود باعث عفونت های چشمی نیز می شود.

البته تمام عوارضی که گفتیم با آموزش های صحیح و همچنین برند های معتبر کاهش می یابد و نوع لنز چشم در کاهش عفونت و زخم قرنیه تاثیر گذار است لنز ها را به خاطر قیمت آن خریداری نکنید ،به کیفیت لنز ها توجه کنید.

blank